登录注册
上海交通大学论坛 > 就业招聘 > 浏览当前帖子 手机版 关闭左侧栏
Apple2019实习生招聘
返回本版】  【发表帖子】  【回复帖子 浏览量  1213      回帖数 3
ssen    等级  

楼主 发表于  2018/7/2 6:20:51    编 辑   

Apple2019实习生招聘 


Apple is a place where extraordinary people gather to do their best work. Our community is made up of every kind of individual: artists and designers, engineers and scientists, thinkers and doers. Together we create things and experiences people once couldn’t have imagined - and now can’t imagine living without. So if you’re excited by the idea of making a real impact, a career with Apple might be your dream job. Just be ready to dream big.

职位申请方法
简历请投递至:http://applecorp.avature.net/chinaep?source=UR+Site+Portal&tags=cherry_xu%40apple.com%7Cchannel-support
请提前投递简历,我们会尽快筛选简历并安排现场面试。

职位信息
Job Summary
At Apple, we are committed to provide Apple Class service in all aspects of our business. AppleCare Channel Support (ACS) team is dedicated to provide one stop support to all service channels like Apple Authorized Service Provider (AASP), Apple Retail Store, telecom carrier, and Apple internal functional teams (Warehouse, Repair Center, Finance, Field Service), etc. 

Key Qualifications
Strong customer service focus and enthusiasm for achieving excellence
Technically minded, IT industry savvy, with the ability to quickly understand, converse with fluency and provide solutions to the intended audience 
Extraordinary troubleshooting methodology, both procedural and technical 
AppleCare Certified Macintosh Technician' certification preferred but not essential 
Excellent organizational/administrative/technical skills with agility to re-prioritize as necessary 
Deeply skilled in documenting written troubleshooting steps or instructions 
Positive, dedicated and mature work attitude 
Self starter with innovation, integrity and attention to details.
Individuals on this team will demonstrate their technical service and support skills in the course of handling queries from the beginning of issue right through to final resolution. 
Experience in resolving technical, systems and/or perception issues with customers.

Description
Own, analyze, research and respond to AASP issues in a timely fashion.
Identify potential engineering issues and/or trends by ongoing analysis and tracking.
Works cross functionally with other Apple teams to ensure to address business needs and improve customer satisfaction
Provide data to management and internal partners
Meet core team competency requirements such as customer satisfaction goals, team metrics, Engineering outcomes.
In depth understanding of organizational goals and active participation in achievement of those goals.
Work closely with and support AppleCare Engineering.
Takes responsibility for tasks and decisions as documented in all processes and procedures.
Has willingness to update processes, training and procedures as required.

Education
Bachelor's degree
Apple is an equal opportunity employer that is committed to inclusion and diversity. We also take affirmative action to offer employment and advancement opportunities to all applicants, including minorities, women, protected veterans, and individuals with disabilities. Apple will not discriminate or retaliate against applicants who inquire about, disclose, or discuss their compensation or that of other applicants.

更多关于苹果招聘的信息,请登陆www.apple.com/jobs/cn
ssen    等级  

2 楼 发表于  2018/7/4 1:45:12    编 辑   

职位信息
Job Summary
At Apple, we are committed to provide Apple Class service in all aspects of our business. AppleCare Channel Support (ACS) team is dedicated to provide one stop support to all service channels like Apple Authorized Service Provider (AASP), Apple Retail Store, telecom carrier, and Apple internal functional teams (Warehouse, Repair Center, Finance, Field Service), etc. 
ssen    等级  

3 楼 发表于  2018/7/9 3:01:33    编 辑   

Apple is a place where extraordinary people gather to do their best work. Our community is made up of every kind of individual: artists and designers, engineers and scientists, thinkers and doers. Together we create things and experiences people once couldn’t have imagined - and now can’t imagine living without. So if you’re excited by the idea of making a real impact, a career with Apple might be your dream job. Just be ready to dream big.
ssen    等级  

4 楼 发表于  2018/7/11 0:52:05    编 辑   

职位申请方法
简历请投递至:http://applecorp.avature.net/chinaep?source=UR+Site+Portal&tags=cherry_xu%40apple.com%7Cchannel-support
请提前投递简历,我们会尽快筛选简历并安排现场面试。
1
表情
所有内容均为会员自愿发表,并不代表本站立场.
论坛帮助 会员认证删帖申请 联系我们